Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

tło
reklama
Gdzie znajdziesz informacje o promocjach na mieszkania?
kalendarz 16/07 2019

Gdzie znajdziesz informacje o promocjach na mieszkania?

Nieruchomości / Mieszkanie / Inwestycje

Jaką drogą deweloperzy promują ofertę mieszkaniową? Jak docierają do klientów? Jakie formy marketingu uważają za najskuteczniejsze? 

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A.:
Bez wątpienia najbardziej efektywna, również pod względem kosztowym, jest reklama w internecie. Przy czym, ten kanał daje możliwość wykorzystania z wielu form promocji, od reklamy na portalach nieruchomościowych, AdWords, reklam banerowych, marketingu automation, RTB, po artykuły sponsorowane i mailingi.

W ostatnim czasie na znaczeniu zyskało odpowiednie przygotowanie strony internetowej, która dawno już przestała spełniać źródło informacji i zachęty do kontaktu, a zaczęła pełnić formę interaktywnej platformy do komunikacji z klientem, gdzie wykorzystywany jest z powodzeniem na przykład live chat. Takie rozwiązania w zakresie komunikacji bezpośredniej znajdują coraz szerszą rzeszę odbiorców ze względu na wygodę oraz szybkość uzyskiwania informacji.

Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest:
Z naszego doświadczenia wynika, że najskuteczniej jest w tej chwili promować ofertę mieszkaniową w internecie. Doskonale sprawdzają się prezentacje inwestycji na popularnych portalach nieruchomości, mailingi, a także reklamy w wyszukiwarce oraz mediach społecznościowych. Klientów przyciąga także dobrze oznakowany teren inwestycji oraz billboardy zlokalizowane w okolicy budowy.  

Andrzej Gutowski, wiceprezes Ronson Development odpowiedzialny za sprzedaż i Marketing:
Nieustannie przenosimy nasze działania marketingowe do mediów internetowych. Najskuteczniejsze i najwyższej jakości kontakty pozyskujemy z kampanii AdWords, reklam na Facebooku oraz baz mailingowych. Jednocześnie lokalnie istotną rolę wciąż odgrywa outdoor. To bardzo efektywny sposób, by oznaczyć nową nieruchomość lub wskazać potencjalnemu klientowi nieoczywistą lokalizację. Inwestujemy również w nasze biura sprzedaży. Chcemy, żeby były nietuzinkowe i jak najlepiej oddawały indywidualny charakter powstających inwestycji.

Zuzanna Należyta, dyrektor ds. handlowych w Eco Classic: 
Najistotniejszym kanałem dotarcia do klienta jest dobrze wypozycjonowana strona internetowa. Poza tym, przede wszystkim dobra lokalizacja inwestycji, o co zawsze dbamy przy realizacji naszych projektów.  

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.:
Staramy się dotrzeć do osób zainteresowanych zakupem mieszkań przede wszystkim za pośrednictwem internetu i podczas dni otwartych w naszych biurach sprzedaży. Nasz dział marketingu ma ułatwione zadanie, bo J.W. Construction jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych, polskich firm deweloperskich, działającą na rynku od 25 lat. Mamy na swoim koncie ponad 34 tys. mieszkań zrealizowanych w całej Polsce. 

Monika Perekitko, członek zarządu Matexi Polska:
Promując inwestycje koncentrujemy się na narzędziach online oraz mediach społecznościowych. Niektóre z naszych kampanii wspieramy także klasycznym mediami, jak na przykład przekaz radiowy. Bardzo ważnym czynnikiem jest jednak prawidłowy dobór narzędzi i samego komunikatu by trafić do właściwej grupy celowej odbiorców danego projektu.

Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development:
Najskuteczniejszą formą reklamy jest zawsze tzw. marketing szeptany. Zadowoleni mieszkańcy z naszych ukończonych inwestycji polecają naszą firmę znajomym i rodzinie. Internet i social media są też oczywiście doskonałym narzędziem dotarcia do nowych klientów. Świetną okazją do zaprezentowania oferty oraz porozmawiania z potencjalnymi nabywcami, zapoznania się z ich oczekiwaniami są także targi mieszkaniowe, w których rokrocznie uczestniczymy.

Agnieszka Borowczyk, specjalista ds. Marketingu Online w Allcon Osiedla:
Nie ma jednej uniwersalnej i szybkiej drogi dotarcia do klienta. Nasza oferta mieszkaniowa jest bardzo zróżnicowana, tak jak jej grupa odbiorców. Najlepsze efekty przynoszą kampanie dobrze przemyślane, gdzie zarówno forma reklamy, jak i komunikat są odpowiednio dopasowane do osób zainteresowanych naszą ofertą. Dlatego niezwykle ważne jest jak najlepsze poznanie grupy docelowej, do której kierujemy komunikat. Nie bez znaczenia jest również analiza danych oraz ciągła optymalizacja kampanii reklamowych. 

Z roku na rok na znaczeniu zyskuje reklama internetowa, która poza precyzyjnym targetowaniem, umożliwia też dokładniejszą analizę działań i pozwala wyciągać cenne wnioski. Prowadzimy kampanie w Google Ads oraz działania w mediach społecznościowych. Udostępniamy też naszą ofertę w serwisach ogłoszeniowych. Staramy się działać wielokanałowo, zarówno online, jak i offline. 

Wsłuchujemy się w głos klientów i dokładamy starań, by odpowiedź na zapytania docierała do zainteresowanych w ciągu 24h. Oferujemy możliwość bezpłatnej rezerwacji mieszkania. Bardzo nas cieszy fakt, że wiele osób trafia do nas z polecenia swoich znajomych, czy rodziny i że klienci wracają do nas po kolejne mieszkania. 

Wojciech Duda, wiceprezes Duda Development:
Korzystamy z większości dostępnych obecnie kanałów komunikacji marketingowej. Uważamy, że tylko kompleksowe, strategiczne działania pozwalają przy obecnym poziomie konkurencji skutecznie dotrzeć do klientów. Chętnie sięgamy, zarówno po nowoczesne rozwiązania, od mediów społecznościowych, poprzez interaktywne makiety nieruchomości, po tradycyjne narzędzia marketingu, takie jak reklama w prasie, reklama outdoorowa, czy materiały drukowane. Pozwala to maksymalnie poszerzyć grupę odbiorców naszych działań i dotrzeć z naszym komunikatem do możliwie największej liczby osób. 

Spośród wszystkich narzędzi marketingowych szczególnie bliskie są nam targi mieszkaniowe. Za punkt honoru stawiamy sobie przygotowanie estetycznego, przyciągającego wzrok i zachęcającego do rozmowy stoiska targowego, obsadzonego profesjonalnymi doradcami, gotowymi odpowiedzieć na wszystkie pytania odwiedzających. Nie rezygnujemy też z udziału w największych targach nieruchomości w Łodzi i Poznaniu, gdzie znajdują się nasze inwestycje mieszkaniowe. 

Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.: 
Ponad 15 tys. klientów użytkujących nasze mieszkania i 6 tys. pracowników Archicomu to nasi najlepsi ambasadorzy, często wprost polecający ofertę rodzinie i znajomym. W zakresie działań marketingowych skupiamy się na narzędziach i kanałach umożliwiających możliwie trafne dopasowanie oferty do założeń poszukującego. Współczesne możliwości personalizacji kampanii i jej wielokanałowość dają w tym zakresie mnóstwo możliwości. Kluczem jest dopasowanie przekazu do oczekiwań konkretnego klienta oraz do etapu jego doświadczenia w kontakcie z marką.

Grzegorz Woźniak, prezes spółki Quelle Locum:
Bardzo dobrym sposobem na promocję inwestycji jest organizacja Dni Otwartych. Klienci mają możliwość wejścia na plac budowy, zapoznania się z rozkładami mieszkań i otoczeniem inwestycji. Mogą też liczyć na specjalne promocje. Poza tym ważna jest stała i bezpośrednia komunikacja skierowana do nabywców. Pomocna jest współpraca z agencją PR, która opracuje całą strategię działania, zapewnia spójną identyfikację wizualną, nawiązuje kontakty z odpowiednimi mediami, a także zapewnia wsparcie w zakresie social mediów.   

Sebastian Barandziak, prezes zarządu Dekpol Deweloper: 
Realizujemy inwestycje o zróżnicowanym charakterze: mieszkania, apartamenty, domy, oraz condohotele. W każdym przypadku dobieramy najbardziej efektywne działania marketingowe, które pozwalają na dotarcie z ofertą do grupy docelowej. W naszym przypadku dobrze sprawdzają się działania z zakresu e-marketingu oraz działania bezpośrednie skierowane do tzw. klientów powracających, decydujących się na zakup kolejnego mieszkania z naszej oferty. Organizujemy też różnego rodzaju wydarzenia i eventy przyciągające klientów. 

Adrian Potoczek, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service: 
Ponad 25-letnie doświadczenie Wawel Service na rynku potwierdza, że najlepszą formą reklamy i promocji inwestycji są zadowoleni klienci. Nie tylko projektujemy i realizujemy inwestycję w oparciu o wymagania i potrzeby klientów, ale także dbamy o wysoki poziom obsługi na każdym etapie zakupu nieruchomości, a także po nim.
RED 
Autor: Dompress.pl


Tagi:
Inwestycje, inwestycje mieszkaniowe, mieszkania, mieszkania deweloperzy

Zobacz podobne artykuły:

Dlaczego nabywcy nowych mieszkań rezygnują z zakupu?
kalendarz 23/11 2019

Dlaczego nabywcy nowych mieszkań rezygnują z zakupu?

Nieruchomości / Mieszkanie

2019.11.23

Jakie są przyczyny rezygnacji z zakupu mieszkań na rynku deweloperskim? Z jakich powodów nabywcy odchodzą od kupna zarezerwowanych lokali? Jak często się to zdarza? 
Ile kosztują najtańsze mieszkania na rynku deweloperskim?
kalendarz 22/11 2019

Ile kosztują najtańsze mieszkania na rynku deweloperskim?

Nieruchomości / Mieszkanie

2019.11.22

W jakich cenach deweloperzy mają najtańsze mieszkania w ofercie? W jakim metrażu? W których inwestycjach je znajdziemy? 
Czy rządowe programy mieszkaniowe są konkurencją dla deweloperów?
kalendarz 21/11 2019

Czy rządowe programy mieszkaniowe są konkurencją dla deweloperów?

Nieruchomości / Mieszkanie

2019.11.21

Czy deweloperzy zauważają wpływ programu Mieszkanie Plus lub Funduszu Mieszkań na Wynajem na rynek w lokalizacjach, w których realizują inwestycje? Czy rządowe propozycje rzutują na decyzje nabywców mieszkań? Czy stanowią kon...
Najnowsze artykuły:
Gra w kolory 

Gra w kolory 

Wnętrze / Salon

2019.11.24

O sukcesie tego wnętrza decyduje prostota. Połączenie nowoczesnych mebli i czystych pastelowych kolorów dało efekt w postaci aranżacji stonowanej, ale niepozbawionej energii. Na tym zbalansowanym tle wzrok przyciąga sofa pols...
Planuj jesienią – buduj wiosną

Planuj jesienią – buduj wiosną

Nieruchomości / Dom

2019.11.20

Długie wieczory i jesienna słota to idealny czas na przemyślenia, jakie zmiany można wprowadzić w otoczeniu domu na wiosnę. Podpowiadamy, jak zaaranżować je w stylu nowoczesnym. 
Sposób na … twardą wodę!

Sposób na … twardą wodę!

Wnętrze / Łazienka

2019.11.18

Woda to substancja, która stanowi 70% naszego ciała. Jest to jeden z najważniejszych składników, podstawa funkcjonowania żywych organizmów, dlatego powinniśmy dostarczać jej ok. 2-3 litry dziennie. Jednak należy także pamięta...

Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.